IN SOSONI TOTI VOM GASI VISE BLANDE, DE COPII

Publié le par gradina.icoanei.over-blog.com

Stau şosonii emoţionati
In ajun de sarbatoare
Si aşteapta pe pervaz
Steaua sfanta sa coboare.

Moşul drag, cu alb toiag
In trasura-i de poveste
Se opreşte noaptea-n prag şi adanc
El, chibzuieşte.

Cine-i bun,
Cine-i cuminte,
Cine asculta de parinte,
Il va bucura in zori, darul sau de sarbatori.

Cine a fost mai nazdravan,
Cine-a plans şi-a spart un gem,
Cine mama a necajit,
Moşul, baţ i-a daruit.

Dar eu ştiu ca-n asta seara,
Pe sub steaua ce coboara
Nu-s decat copii cuminţi
Nu-s decat copii frumoşi,
Langa inima de Moş.

****************************************

-Qu'est que c'est un caribou?
-C'est un renne qui n'a pas pu
 Arriver chez Père Noël.
 Il a égaré ses ailles.

-Je trouve que c'est très hilare,
 Dit mon cher petit Bernard.
-J'imagine son air confus
 En cherchant, un peu perdu
 Dans sa chambre à coucher
 Modèle -"désordre parfait",
 Ses six ailes si nécessaires
 Pour un vol trans-planétaire!

 Oh la, la!
 Il a raté une carrière très prisée
 Par les animaux polaires:
 "Coursier du Père Noël".

****************************************

Spune'mi care mama anume-i
Cea mai scumpa de pe lume?
Puii toţi au zis de Pasari,
Zarzarii au zis de Zarzari
Peştisorii de Peştoaica,
Ursuleţii de Ursoaica,
Tigrişorii de Tigroaica.
Manjii toţi au zis de Iepe,
Firul cepii a zis de Cepe,
Nucii toţi au zis de Nuca,
Cucii toţi au zis de Cuca,
Toţi pisoii de Pisica,
Iara eu, de-a mea Mamica!

Orice mama e anume
Cea mai scumpa de pe Lume.

                                             Nichita Stanescu
******************************************

Aujourd'hui j'ai décidé
De m'asseoir et de manger
Que des fleurs
Pour démontrer à ma chaire cousine Aimée
Que je peut devenir grand,
Comme on voit les éléphants,
Sans croquer les doux mouton,
Ni les vaches, ni les poissons.

Donc, ce soir je vais manger
Trois pétales de roses fanées,
Deux concombres assaisonnés,
Une laitue fraichement coupée...

J'ai très faim!
Au secours, Aimée!

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article